شرایط حمل و ارسال کالا

 امکان ارسال سفارشات به سراسر کشور وجود دارد. روش های ارسال به شرح زیر است:

 ارسال پستی: معمولترین روش ارسال سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران است ، که به روش پست پیشتاز (اکسپرس) صورت میگیرد.

  • سفارشاتی که با روش ” پست پیشتاز” ارسال می گردد از نوع “مرسولات اکسپرس” هستند که معمولا پس از طی سه الی پنج روز کاری به دست مشتری میرسد.

  • پس از ارسال کالا متعاقبا کد پیگیری “رهگیری” مرسوله برای مشتری پیامک و ایمیل میشود یا مشتریان میتوانند از حساب کاربری خود در سایت کدرهگیری مرسوله خود را مشاهده نمایند.

  • خریدار موظف است آدرس و مشخصات خود را  به صورت دقیق در سیستم ثبت کند و فروشگاه موظف است اطلاعات دریافتی را عینا در مرسوله درج کند. در صورت اشتباه بودن آدرس یا تغییر آدرس و برگشت خوردن مرسوله این فروشگاه مسئولیتی در قبال تحویل مرسوله به مشتری ندارد.

  • در صورتی که سفارش مشتری به دلیل ( پیدا نشدن آدرس ، اشتباه بودن آدرس ، عدم حضور مشتری در مقصد…) برگشت خورده شود ، مجددا هزینه پستی از مشتری اخذ میشود سپس سفارش مشتری مجددا ارسال میشود.

  • هزینه ارسال با پست پیشتاز برای کالاهای کم حجم و زیر 1 کیلوگرم 30000 تومان بطور ثابت است و در صورت افزایش وزن بابت هر کیلوگرم وزن اضافه مبلغ 10000 تومان به کرایه ثابت افزوده میشود.

ارسال با تیپاکس :  این روش نیز برای ارسال مرسولات وجود دارد که معمولا بین دو تا چهار  روز کاری مرسوله به دست مشتری میرسد.

برای این روش ارسال امکان کرایه در مقصد وجود دارد.

بیمه کالا: به ازای هر1 میلیون تومان ارزش کالا، مبلغ 10000 تومان هزینه بیمه به هزینه ارسال با تیپاکس افزوده می گردد.

 

ارسال از طریق پیک :برای محدوده شهر بندرامام خمینی  ارسال پس از هماهنگی از طریق پیک صورت میگیرد.

ارسال برای محدوده شهری 15000 تومان می باشد.

دقت کنید ارسال سفارشات در محدوده شهری و سراسر کشور با شرکتهای پست ، تیپاکس و پیک فقط در روزهای غیر تعطیل و کاری صورت می پذیرد. دقت داشته باشید در صورتی که پس از ارسال مشتری از خرید انصراف دهد و یا از تحویل مرسوله خودداری کند و یا آدرس گیرنده توسط مشتری اشتباه ذکر شده باشد، جهت ارسال مجدد یا عودت سفارش هزینه ارسال کسر خواهد شد و مابقی به مشتری عودت داده خواهد شد.